zaterdag 20 oktober 2012

Geboortetaartje

Afgelopen maart maakte ik voor
vrienden dit taartje, voor de geboortedag van hun dochtertje Lieke. Één jaar eerder moesten zij na een zwangerschap van 22 weken helaas afscheid nemen van Lieke. Ondanks dat dit natuurlijk erg verdrietig was voor hen en hun zoontje Bjorn, kon ik haar geboortedag niet zomaar voorbij laten gaan. De bloemen zijn van fondant, het plaatje heb ik geschilderd met chocolade. (dat doe je zo)

Gelukkig volgde er snel een nieuwe zwangerschap, en vorige week werd dochter Silke geboren. Natuurlijk weer een taartje waard! Deze keer een wat vrolijker exemplaar...


Intussen ben ik ook weer begonnen met een volgend crea-project. Wat het is, hou ik nog even geheim, maar ik wil al wel vertellen dat ik er erg roze vingers van heb gekregen... Én ik heb de naaimachine van mijn moeder geleend, want nu ik het haken onder de knie begin te krijgen wil ik ook de naailessen van ByMiek gaan volgen. De kussens in de bank hebben namelijk dringend nieuwe hoezen nodig...

Groetjes, Ricky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten