maandag 26 november 2012

Feest!!!

Afgelopen vrijdag werd mijn lieve Tijsje alweer 6 jaar. Reden dus voor een feestje...
We begonnen donderdag met een monsterlijk leuk kinderfeestje. Gewoon lekker thuis spelen, spelletjes doen ("plak het oog op het monster" en lekker ouderwets koekhappen) en knakworst-spinnen eten. Die laatste kwam ik tegen op Pinterest en waren een groot succes! Mijn moeder kwam om te helpen en om de kindjes te schminken...

Zondag hadden we het "Grote-Mensen-Feest", al waren daar naar mijn idee ook meer kinderen aanwezig dan volwassenen.... Ik had een uitnodiging gemaakt met plaatjes van Superman, Batman en Spiderman, en ook de taart was in die stijl. Mijn schoonzusje haakte nog lekker aan op het thema door Spiderman-sokken kado te geven. Verder natuurlijk veel kadootjes in de vorm van "zijn" helden, Bakugan, Transformers en... Angry Birds!

En alsof we het nog niet druk genoeg hadden, mocht ik voor zondag ook nog een taart maken voor de eerste verjaardag van één van de pufclub-baby's, én hadden we sinterklaas bij Marcel op het werk! Maar, al bij al was het een gezellig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten