maandag 5 november 2012

Kermit loves Piggy

In mijn allereerste blogberichtje schreef ik al dat ik een taart mocht maken met een Kermit de Kikker-thema. Verder mocht ik het zelf weten, maar het moest wel een echte meisjestaart worden. Bij meisjestaarten denk ik al gauw aan roze en hartjes. En íedereen weet natuurlijk dat Kermit verliefd is op Miss Piggy.... Dus kwam ik tot dit resultaat.

De biscuit heb ik ook groen gekleurd, de vulling (champagnecreme en frambozen) was roze. Dat gaf met het aansnijden vast ook een heel leuk gezicht.
Zo, nu ga ik even de kinderen van school halen en dan weer, net als de rest van Nederland, lekker onder mijn dekentje op de bank. Want de buikgriep heeft ook hier toegeslagen. Ach, komt die gehaakte sjaal voor Tijs ook nog eens af...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten